Σάββατο 25 Απριλίου 2009

η συνεντευξη του κυριου τα παντα ολα σε ραδιοφωνο



- το ενδεχόμενο να αναλάβει στο μέλλον ξανά τον Ολυμπιακό και τον Σωκράτη Κόκκαλη
"Αν και νιώθω σαν μικρό παιδί , δεν νομίζω ότι πρόκειται να αναλάβω ξανά τον Ολυμπιακό. πρόεδρος κάνει πάντα το καλύτερο για την ομάδα. Στον Ολυμπιακό είχα Τζιοβάνι, Καρεμπέ, Καστίγιο, σούπερ παίκτες. Ο Ριβάλντο ήταν θείο δώρο για την ομάδα. Εγώ είχα πάρει τότε το κύπελλο θα έμενα στην ομάδα. Ο πρόεδρος όμως είναι δίκαιος. είναι πολύ έξυπνος. Η ευχή μου είναι πάει 100 χρονών και να είναι ακόμα πρόεδρος".

- τον φετινό Ολυμπιακό
"Ο Ολυμπιακός πρέπει να πάρει παίκτη της κλάσης του Τζόρτζεβιτς και του Γκαλέτι, θέλει γρήγορους παίκτες. Ο Ντιόγο θέλει δίπλα του έναν γρήγορο κυνηγό, που να είναι και γκολτζής. Ο Όσκαρ ότι μπάλα και να παίξει, είναι δυστυχώς αργός. Ο Ολυμπιακός πρέπει να μάθει να πιέζει από την σέντρα στην Ευρώπη".

- για το σίριαλ της παραμονής Βαλβέρδε
"Θα πάρει τη σωστή απόφαση ο Κόκκαλης για τον Βαλβέρδε, του έχω εμπιστοσύνη"

- την τακτική του σε ότι αφορά την προετοιμασία μίας ομάδας
"Συναντιόμουν με όλους τους κορυφαίους προπονητές, πλέον δεν σπουδάζουν πια οι τεχνικοί. Εγώ την σπούδασα την προπονητική στο εξωτερικό. Τώρα έχουν μόνο τις γνωριμίες. Είχα ποικιλία στις προπονήσεις μου. Πρέπει να δίνεις στον παίκτη καινούρια πράγματα. Να μην βαρεθεί. Κάθε μέρα έκανα διαφορετική προπόνηση. Πρέπει να ξέρεις να τους εμψυχώνεις τους παίκτες. Εγώ το έχω μέσα μου. Τους Έλεγα στους παίκτες μου ότι είναι Σπαρτιάτες για να ανέβουν ψυχολογικά. Και ο κόσμος του Ολυμπιακού, και ο πρόεδρος είναι Σπαρτιάτες"